La editia de Black Frioday din acest an, valoarea totală a tranzacțiilor online realizate prin platforma PayU a ajuns la 357 milioane de lei, în timp ce numărul acestora a atins pragul de 658.000 de tranzacții, în creștere cu 22% față de anul trecut.
Din estimările PayU România, volumul tranzacțiilor plătite de clienți în online, la comercianții care au avut oferte de Black Friday, este de peste 10 ori mai mare decât într-o zi obișnuită.
“Ediția din acest an ne-a confirmat că există, în continuare, oportunitate de creștere pentru piața de e-commerce din România și că Black Friday este un eveniment tot mai relevant pentru consumatori. Creșterea cu 22% a numărului de tranzacții înregistrate în cea mai recentă ediție de Black Friday ne arată faptul că tot mai mulți consumatori privesc acest eveniment ca pe o oportunitate de a face cumpărături online, iar tendința care se observă este diversitatea produselor achiziționate. Românii cumpără online din toate categoriile de produse. Dacă în anii trecuți verticalele «vedetă» erau IT&C sau fashion, acum observăm cumpărături diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanți,” a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.
“Tot mai mulți consumatori au înțeles că a achiziționa și plăti online este simplu, rapid și sigur, lucru demonstrat și de faptul că 62% dintre tranzacții (+60% față de ediția precedentă) au fost efectuate cu un card salvat în sistemul PayU sau prin Google Pay,” a mai precizat Elena Gheorghe.
# # #
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: