[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

60% dintre clientii ING interactioneaza exclusiv prin canalele digitale

26 octombrie 2015

Peste 90% dintre tranzactiile clientiilor microintreprinderi ING Bank sunt efectuate prin internet banking, in contextul in care pachetul tranzactional oferit de banca ofera acces gratuit la Home Bank. In acest context, foarte putine operatiuni se mai desfasoara in casieriile ING, chiar si atunci cand vorbim de antreprenori si mici firme, avand in vedere si faptul ca ING ofera clientilor posibilitatea de a face depuneri de numerar in lei sau euro la ATM, la orice ora si fara comision.

Banca precizeaza ca 60% dintre clienti interactioneaza exclusiv prin canalele digitale.

ING Bank a incheiat luna septembrie cu un numar de 330.000 de clienti de online banking, clienti care interactioneaza cu mediul digital ING in fiecare luna, iar dintre acestia 120.000 interactioneaza cel putin o data cu aplicatia de mobile. De altfel,numarul clientilor de mobile a crescut de trei ori fata de decembrie 2013, cand aplicatia mobila a ING avea 40.000 de clienti.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?