Daca eMag va reusi sa-si atinga obiectivul propus pentru 2017, inseamna ca, in medie, in fiecare zi lucratoare, platforma marketplace a retailerului online se va mari cu aproape 18 noi comercianti.
eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, are în plan să ajungă la finalul acestui an la peste 7.000 de firme care să-şi comercializeze produsele prin intermediul platformei de tip marketplace.
„În prezent avem mai mult de 4.100 de vânzători. Am terminat anul 2016 cu peste 2.300 de vânzători. Până la final de an continuă implementarea programului de creştere accelerată lansat în ianuarie 2017 şi dorim să ajungem la 7.000 de vânzători pe eMAG Marketplace“, a declarat pentru ZF Florin Filote, directorul diviziei care se ocupă de platforma marketplace în cadrul eMAG.
Anul trecut , numărul de magazine partenere eMAG s-a dublat la peste 2.000, vânzările generate de acestea reprezentând 19% din totalul comenzilor făcute pe site.
„Anul acesta estimăm că vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei pentru comercianţii din marketplace. Astfel, estimăm că vânzările din platformă ar putea ajunge la circa 29% din vânzările totale generate de eMAG“, a precizat el.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: