TransferGo, compania de transferuri online internaționale la costuri mici, câștigă popularitate în rândul românilor, care au trimis de trei ori mai mulți bani în primele zele luni ale 2017 față de aceeași perioadă a anului precedent. Compania are sedii în Londra și în Vilnius și a deschis în octombrie un nou birou în Berlin.
Deschiderea biroului în Berlin vine ca un pas natural în evoluția companiei, Germania fiind țara cu cei mai mulți imigranți din Europa – peste 12% din populație. Cei mai mulți dintre aceștia sunt turci (trei milioane) și polonezi (două milioane), numărul de români care muncesc în Germania fiind de 600.000.
Următorul pas al companiei este îndreptarea atenției către Spania și Italia, țări în care sunt plecați la muncă cei mai mulți români. La nivel internațional, compania înregistrează creștere continuă, ajungând la o medie de un milion de transferuri pe an.
“Când vine vorba despre români, cea mai mare provocare este să îi convingem de beneficiile transferului online, în detrimentul celui cash, care implică mai mult timp și, de multe ori, costuri mai mari. De aceea am inclus o latură educativă în comunicarea noastră. Iar rezultatele se văd deja – avem o creștere spectaculoasă pe acest segment.”, a declarat Marius Nedelcu, Country Manager TransferGo România.
TransferGo a câștigat încrederea a peste 250.000 de consumatori, ajungând la un milion de transferuri internaționale între 45 de țări.
Folosind sistemul TransferGo, consumatorii pot trimite bani peste hotare folosind un model digital din cont în cont, care înseamnă că banii nu trebuie să părăsească țara: banii sunt transferați local-in local-out. Pe scurt, expeditorul face o tranzacție locală în contul bancar TransferGo din aceeași țară, iar compania plătește local în contul bancar al țarii de destinație.
Compania a fost înființată în anul 2012, în UK, iar sediul central se află în prezent în Londra, Marea Britanie.
TransferGo este activ pe piața din România din iunie 2015.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: