40% dintre cele 30.000 de carduri contactless emise de BRD sunt in parteneriat cu RATB -„BRD Transport” poate fi achizitionat acum si la metrou

27 septembrie 2011

27 septembrie, 2011 – BRD desfasoara in perioada 26 septembrie – 27 octombrie a.c., o promotie pentru utilizarea cardului BRD Transport, in 16 statii ale metroului bucurestean. In cadrul acestei promotii, cei care vor achizitiona un astfel de card vor beneficia, timp de un an, de comisioane zero atat la emitere, cat si pentru gestiunea cardului. De asemenea, acestia vor beneficia de un bonus de cinci lei in portofelul electronic.

„Cardul permite plata rapida, fara comision, a calatoriei pe toate liniile RATB si Metrorex datorita tehnologiei contactless incorporata. Utilizand tehnologia conctacless posesorii pot face plati rapide, in deplina siguranta, iar pentru pentru valori de pana la 100 de lei fara introducerea codului PIN. De asemenea, se pot primi salarii, pensii sau alte drepturi banesti pe conturile aferente cardurilor Maestro sau MasterCard de transport, iar pe conturile aferente cardurilor Cirrus, tinerii intre 14 si 18 ani pot primi alocatiile lunare.” spune Ciprian Nicolae, director de proiect la BRD.

Cei care  opteaza pentru acest card vor completa pe un talon cateva informatii, in statia respectiva. Pentru a beneficia de oferta promotionala, doritorii pot solicita cardul in oricare dintre unitatile BRD, telefonic sau online. La ridicarea cardului vor prezenta talonul completat. Promotia se desfasoara in urmatoarele statii de metrou: Cringasi, Piata Unirii – 1 si 2, Universitate, Sudului, Romana, Aviatorilor, Eroilor, Aparatorii Patriei, Piata Victoriei – 1 si 2, Grozavesti, Politehnica, Tineretului, Pipera si Dristor 1.

„De la lansarea conceptului contactless in urma cu un an, cele peste 1.300 de puncte de acceptare contactless BRD au generat o adevarata provocare pentru romani. Piata s-a dovedit a fi deosebit de receptiva la inovatia BRD, pana la 1 septembrie a.c. banca onorand deja solicitarile de emitere a peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass. Succesul acestor carduri este asigurat si de utilitatea pentru clientii BRD, care pot folosi cardul contactless in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun – la Metrorex, RATB si mai multe regii de transport din tara”, a precizat oficialul bancii.

Transportul public a devenit azi unul dintre canalele principale de utilizare a tehnologiei contactless, peste 12.000 de carduri BRD MasterPass RATB confirmand interesul clientilor pentru utilizarea cardului bancar in necesitatile cotidiene. Solutia „BRD Transport” vine ca o noutate tehnologica la nivel mondial, BRD fiind deja contactata de Societatea Mondiala a Transportatorilor pentru a o prezenta aplicatia de plata in cadrul unei conferinte.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?