În T2 2023, vânzările generate de platforma 2Performant au ajuns la valoarea de 31,4 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere cu 45% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
„Utilizatorii platformei au trimis 25,4 milioane de click-uri, în creștere cu 36% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 690.000, o majorare cu 76%, generând comisioane în valoare de 1,9 milioane de euro, +41% în comparație cu 2022.” potrivit comunicatului.
În al doilea trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,48 euro, o creștere de 3% față de aceeași perioadă a anului trecut, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,5, în creștere cu 4% față de trimestrul similar din 2022, iar rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp, până la 2,7%.
Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei 2Performant a fost de 45,5 euro (excluzând TVA), o scădere cu 17% în comparație cu T2 2022, „în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută” – a explicat compania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: