[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

2Performant raporteaza ca va trece pe profit in acest an, in primul raport trimestrial din istoria companiei

6 mai 2022

2Performant a înregistrat în T1 2022, 11.926 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, o creștere cu 36% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acesti utilizatori au trimis 20,7 milioane de clickuri către magazinele online din 2Performant, care s-au concretizat într-un număr total de 408 mii de vânzări online, a căror valoare s-a ridicat la 20,6 milioane de euro, excluzând TVA și au generat comisioane de 1,38 milioane de euro, în creștere cu 53% față de primul trimestru din 2021, potrivit raportului publicat de companie pe site-ul BVB.

Categoria principală de utilizatori în primul trimestru din 2022 a fost reprezentată de afiliați, care au numărat 10.572 de utilizatori, o apreciere cu 42% față de intervalul similar din 2021.

Sursa: 2Performant

Rata de conversie în T1 2022 a fost de 2,3%, în creștere cu 20,1% față de aceeași perioadă din 2021, în vreme ce valoarea medie a vânzării a rămas similară, fiind de 50,42 euro, fără TVA. Câștigul mediu al afiliaților a fost, de asemenea, pe un trend crescător, fiind de 6,62 euro la 100 de clickuri, ceea ce reprezintă un plus de 12,5% comparativ cu primul trimestru al anului trecut.

În ceea ce privește randamentul bugetelor de marketing afiliat, acesta rămâne în continuare la un nivel ridicat. În momentul de față, fiecare 1 euro investit de magazine în comisioane aduce vânzări de 16,45 euro.

Anul acesta ne propunem o creștere cu 35% față de rezultatul din 2021, respectiv venituri de 34,9 milioane de lei precum și un profit net de 270 mii de lei, o majorare cu 139% față de pierderea de 0.7 milioane de lei înregistrată anul trecut. Aș dori să subliniez că rezultatele pe care ni le propunem pentru acest an sunt semnificativ mai bune decât cele din memorandumul de la listarea companiei – atât din punct de vedere al cifrei de afaceri cât și al trecerii pe profit a companiei cu un an mai devreme decât ne planificasem la final de 2020.” – a declarat Florin Boerescu, CEO 2Performant.

În primele trei luni ale anului 2022, compania a inregistrat o cifră de afaceri de 8,4 milioane de lei, în creștere cu 53% față de T1 2021 și peste estimările inițiale. Rezultatul net, pierderea înregistrată, a fost mai mică decât cea estimată – 1 milion de lei față de 1,7 milioane de lei.

Sursa: 2Performant

Sezonalitatea business-ului nostru este un aspect foarte important de care trebuie să ținem cont în analiza rezultatelor 2Performant – atât din punct de vedere operațional cât și financiar. Primul trimestru al anului a contribuit în ultimii ani cu aproximativ 20% la cifra de afaceri anuală, generând tradițional pierdere datorită ciclului firesc de business care generează o inerție mai mare a costurilor aferente activității din T4 – tradițional cel mai bun trimestru pentru noi. Spre exemplu, anul trecut, T4 a reprezentat 35% din cifra de afaceri anuală, un lucru specific domeniului.” – a explicat Boerescu

Ce urmeaza

Ne menținem concentrarea pe expansiunea internațională, iar noua structură a echipei ne va permite să surprindem tendințele pieței și feedback-ul utilizatorilor de pe piața europeană de marketing afiliat, care a depășit 2 miliarde de euro și este principala noastră oportunitate de creștere în următorii ani. Potențialul poate fi observat cu ochiul liber: în primul trimestru al acestui an, încasările de la clienții din România au crescut cu 49%, în vreme ce încasările de la clienții externi au crescut cu 78%. – a concluzionat Boerescu.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?