În T3 2022, 2Performant a înregistrat aproximativ 9.000 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, care au trimis 20,2 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant. Acestea s-au concretizat într-un număr total de 464.000 de vânzări online intermediate, o majorare cu 45% față de T3 2021, a căror valoare s-a ridicat la 24 de milioane de euro (excluzând TVA), o apreciere cu 42% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, vânzările au generat afiliaților comisioane în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creștere cu 36% în comparație cu anul trecut.
În al treilea trimestru din 2022, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,27 euro, o creștere de 3% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,4, în creștere cu aproximativ 5% față de trimestrul similar din 2021.
De asemenea, valoarea medie a vânzării (excluzând TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 51,7 euro, o scădere cu 2,2% în comparație cu T3 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,2pp, până la 2,3%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: