În T3 2022, 2Performant a înregistrat aproximativ 9.000 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, care au trimis 20,2 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant. Acestea s-au concretizat într-un număr total de 464.000 de vânzări online intermediate, o majorare cu 45% față de T3 2021, a căror valoare s-a ridicat la 24 de milioane de euro (excluzând TVA), o apreciere cu 42% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, vânzările au generat afiliaților comisioane în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creștere cu 36% în comparație cu anul trecut.
În al treilea trimestru din 2022, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,27 euro, o creștere de 3% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,4, în creștere cu aproximativ 5% față de trimestrul similar din 2021.
De asemenea, valoarea medie a vânzării (excluzând TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 51,7 euro, o scădere cu 2,2% în comparație cu T3 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,2pp, până la 2,3%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: