[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

2Parale.ro se asteapta la o crestere de cel putin 50% a cifrei de afaceri fata de anul precedent

9 aprilie 2015

2Parale, una dintre principalele retele de marketing afiliat din Romania, a inregistrat o crestere de 35% a cifrei de afaceri corespunzatoare primului trimestru din 2015, fata de perioada similara a anului trecut, veniturile obtinute ridicandu-se la 2,15 mil. RON. Numarul de vanzari inregistrate in cadrul platformei a crescut de asemenea in primul trimestru al acestui an cu 70% fata de aceeasi perioada din 2014, la 102.500.

„Valoarea vanzarilor generate prin intermediul platformei a fost de 18,5 milioane lei, dublu fata de anul trecut“, a declarat Dorin Boerescu, CEO al agentiei 2Parale.

In primul trimestru al anului 2015, 2Parale si-a crescut numarul de advertiseri din platforma cu 34% fata de T1 2014. In acest moment, in platforma 2Parale sunt active 450 de magazine online, dintre care 114 au fost lansate in perioada ianuarie – martie 2015.

„Rezultatele de la finalul primului trimestru ne arata ca vorbim despre o piata in crestere, in care tot mai multe magazine si branduri incep sa constientizeze beneficiile si mecanismul dupa care functioneaza marketingul afiliat… Suntem increzatori ca intreg anul 2015 ne va aduce un ritm accelerat de crestere, de cel putin 50% fata de anul precedent”, a mai precizat Boerescu.

Valoarea medie a unei cumparaturi online prin intermediul 2Parale a ramas constanta in Q1 2015 si se ridica la 161 de lei fara TVA, in timp ce valoarea celui mai mare comision inregistrat de un afiliat al 2Parale in primele trei luni ale anului 2015 a crescut cu 25% fata de perioada similara a anului 2014.

Cele mai bune rezultate in vanzarile online au fost inregistrate pe categoriile cosmetice si bilete de avion. In topul preferintelor la nivel de cumparaturi online s-au situat IT&C, fashion, home&deco si carti.

In ceea ce priveste intervalele orare preferate de romani pentru cumparaturile online, varful de vanzari a fost atins intre orele 22:00 si 23:00, urmat indeaproape de orele pranzului – intre 15:00 si 17:00. La nivel de categorii, cele mai multe carti si haine au fost cumparate seara, intre orele 22:00 si 23:00, iar produsele electronice si de IT&C au fost cumparate online cu precadere in timpul zilei, in intervalele 12:00 – 13:00, respectiv 16:00 – 17:00.

In prezent, 2Parale are o comunitate de 38.800 de afiliati si un portofoliu de peste 450 de clienti. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, Vola etc.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?