2Parale preia Insight360 si lanseaza divizie de Content Marketing si Social Media Management

27 iunie 2014

2Parale anunta intrarea intr-o noua etapa a dezvoltarii sale: preluarea agentiei de marketing si comunicare Insight360. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza unei noi divizii de Content Marketing si Social Media Management.

Serviciile deja existente in portofoliul 2Parale – retea afiliere, promovare Pay Per Click si affiliate management – se extind astfel cu cele de Content Marketing si Social Media Management si vor deservi toti clientii 2Parale.

Colaboram deja cu Insight360 de cateva luni, pentru pregatirea noii pozitionari 2Parale –companie regionala de performance marketing. Chimia foarte puternica dintre echipe si competentele complementare au facut ca decizia integrarii serviciilor sub umbrela 2Parale sa fie naturala.”, a declarat Sorin Boerescu, CEO 2parale.

Comentand aceasta trecere la un nou nivel de dezvoltare, care este gandit pentru o extindere regionala, Boerescu a mai adaugat: “Oportunitatile din piata regionala de performance sunt foarte mari si consider ca istoricul nostru si nivelul de cunoastere a industriei ne recomanda deja ca un jucator cu o pozitie solida pe care o putem consolida”.

In urmatoarea perioada, 2Parale va dezvolta portofoliul de tehnologii si servicii de performance marketing. De asemenea, compania este in proces de atragere a unor noi investitii destinate dezvoltarii regionale.

Cifra de afaceri obtinuta de 2Parale in 2013 s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fara TVA), in timp ce profitul a depasit 300.000 de lei. In cursul anului trecut, reteaua de afiliere a generat 217.000 de vanzari, in crestere cu 44% fata de anul precedent, si mai bine de 181.000 de lead-uri. Aceste conversii au adus afiliatilor din retea comisioane in valoare de 2,85 de milioane de lei (fara TVA). In aceeasi perioada, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clientii directi bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?