[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

2020 a fost cel mai bun an din istoria 2Performant. Cifra de afaceri s-a apreciat cu 31% ajungand la peste 20 mil. lei.

25 februarie 2021

Contextul COVID-19 a favorizat piața de e-commerce din România și Europa Centrală și de Est iar pentru compania de marketing afiliat 2Performant Network a fost cel mai bun an din istoria de 12 ani.

„Întrucât compania era pregătită să scaleze rapid, a beneficiat doar în aprilie 2020, pe fondul accelerării din comerțul online, de o creștere de 100% a vânzărilor generate comparativ cu 2019. În perioada stării de urgență (16 martie – 14 mai 2020), afiliații 2Performant.com au generat vânzări în valoare de 10,5 milioane de euro (TVA inclus) pentru magazinele online,” potrivit comunicatului de la BVB prin care compania isi anunta rezultatele financiare.

Cifra de afaceri 2Performant s-a apreciat cu 31% în 2020, ajungând la 20,28 milioane de lei, iar profitul net a crescut cu 17%, de la 0,7 milioane lei în 2019 la 0,82 milioane lei în 2020. Veniturile operaționale, calculate prin eliminarea comisioanelor pe care 2Performant le plătește către afiliații din platformă, au crescut în 2020 cu 44%, ajungând la valoarea de 5,5 milioane de lei.

În 2020, 2Performant a intermediat peste 1 milion de vânzări, în valoare de peste 50 de milioane de euro, pentru magazinele online din platformă. Numărul efectiv al magazinelor online care au înregistrat vânzări prin intermediul 2Performant (advertiseri) a crescut în 2020 cu 2,3% față de anul anterior, ajungând la 785.

Printre clienții noi ai 2Performant în 2020 se numără și branduri mari precum Auchan.ro, Decathlon.bg, Asus.ro, Dr.Max.ro, Footshop.ro, Perfect-Tour.ro și iabilet.ro.

În plus, 2Performant a stabilit un parteneriat cu Tradedoubler, rețea de afiliere cu prezență regională. Parteneriatul presupune o integrare tehnică între cele două rețele și facilitează colaborarea 2Performant cu brand-uri prezente pe piețele din România și Bulgaria precum epantofi.ro, modivo.ro, obuvki.bg și modivo.bg.

În ce privește afiliații din platforma 2Performant.com, 3.445 de nativi digitali au câștigat 3,4 milioane de euro din comisioane prin intermediul 2Performant, cu 26,8% mai mult ca în 2019.

Cu ocazia Black Friday 2020 – eveniment anual de referință pentru piața românească de e-commerce – 1.225 de nativi digitali au promovat ofertele magazinelor afiliate din platforma 2Performant.com. Per total, în săptămâna Black Friday (9-15 noiembrie 2020), românii care au făcut afiliere prin 2Performant au realizat comisioane în valoare de 1,17 milioane de lei, în creștere cu 15,25% față de anul trecut.

„2020 a fost de departe cel mai bun an din istoria 2Performant. A fost un an atipic și dificil și pentru noi, cu provocări la nivel individual, de echipă și de context de business. Poziția puternică pe piața de marketing afiliat din România, modelul de business validat, comunitatea de utilizatori (advertiseri, afiliați și influenceri), tehnologia proprie și echipa experimentată, toate ne-au permis să valorificăm oportunitățile pe care ni le-a adus creșterea rapidă a comerțului online. Astfel, am reușit să ne îndeplinim și chiar depășim obiectivele stabilite pentru 2020 și să consolidăm business-ul,” a declarat Dorin Boerescu, CEO-ul companiei.

______________

In 12 ani de activitate, 2Performant a intermediat, prin platforma sa tehnologică 2Performant.com, 5,6 milioane de tranzacții în valoare de 239 milioane de euro pentru aproape 800 de jucători din eCommerce din România și din regiune.

Conform datelor societății, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar peste 4,5 milioane de clickuri pentru cei aproape 800 de clienți, din peste 30 de industrii, care fac parte din portofoliul 2Performant.

În total, 2Performant a adus peste 435 milioane de clickuri pentru magazinele online și a plătit 16,5 milioane de euro sub formă de comisioane către afiliații din platformă.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?