BCR anunta ca inregistreaza o „digitalizare accelerată”, ajungand la doua milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking (septembrie 2021), dintre care peste 1,32 milioane de utilizatori activi de George, în creștere cu 30% față de primele noua luni din 2020.
In perioada ianuarie-septembrie 2021, 62% din creditele de nevoi personale au fost acordate 100% digital in vreme ce 55% din totalul cardurilor de credit și 64% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate digital prin George.
De asemenea, in primele trei trimestre din acest an s-a realizat o creștere cu 60% a tranzacțiilor în George, față de aceeasi perioada din 2020.
George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la 565.000 de utilizatori.
Performanța financiară a BCR în primele nouă luni din 2021
BCR a înregistrat un profit net de 1.141,8 milioane de lei (232,5 milioane de euro) în 1-9 2021, în creștere cu 35,0% față de 845,8 milioane de lei (175,2 milioane de euro) în 1-9 2020.
Rezultatul operațional s-a îmbunătățit cu 12,3% până la 1.576,7 milioane de lei (321,0 milioane de euro) în 1-9 2021, de la 1.403,7 milioane de lei (290,8 milioane de euro) în 1-9 2020, pe fondul unor venituri operaționale mai mari și a unor cheltuieli operaționale mai reduse.
Venitul operational a crescut cu 6,0% până la 2.776,9 milioane de lei (565,3 milioane de euro) în 1-9 2021, de la 2.618,5 milioane de lei (542,5 milioane de euro) în 1-9 2020, determinat de un volum de business mai mare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: