113.500 clienti au folosit ING Pay si au efectuat peste 5 mil. tranzactii in primul an de la lansare

12 august 2019

Baza de clienți activi a crescut la 1,35 milioane clienți până în iunie 2019, în timp ce ING continuă să primească cel mai mare scor NPS (Net-Promoter Score – ce măsoară nivelul de satisfacție al clienților) de pe piață, potrivit comunicatului bancii.

Numărul de clienți care își încasează veniturile recurente într-un cont al băncii a crescut cu 110.000 sau cu 18%, ceea ce înseamnă, practic, că mai mult de 1 din 8 români își încasează salariul într-un cont ING.

Tendința de digitalizare își menține traiectoria ascendentă, fiind înregistrate peste 70 milioane interacțiuni digitale cu banca. Aplicația mobilă rămâne, în continuare, cea mai accesată, 5 din 6 contacte ale clienților ING provenind de pe dispozitivele mobile.

Rata de adopție ING Pay în primul an de la lansare confirmă comportamentul digital: 135.000 clienți și-au activat serviciul în Home’Bank și au efectuat peste 5 milioane de tranzacții. La sfârșitul lunii iunie 2019, ING a oferit opțiunea de plăți mobile și pentru utilizatorii iOS și a adus Apple Pay clienților săi, raportând 23.000 dispozitive înrolate în prima zi de lansare.

„Mediul digital nu este preferat doar pentru tranzacții instante, ci și pentru produse instante, în general, având în vedere că 20% din creditele de nevoi personale sunt accesate prin ING Home’Bank, în mai puțin de 15 minute. „, precizeaza banca.

ING  Business, platforma de digital banking destinată clienților de Mid-Corporate și IMM-urilor, a înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă, ajungând la aproape 5.000 de clienți, iar creșterea însumează atât clienți noi, cât și migrați de pe platformele anterioare.

La 9 luni de la introducerea noului model operațional (urmând predilecția clienților ING pentru digital și self-service), clienții au utilizat platforma ING Business pentru operațiunile zilnice și în interacțiunile cu banca prin modulele de comunicare și self-service. Mai mult, 30% dintre autentificările în ING Business provin de pe telefonul mobil.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?