[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Libra Internet Bank lanseaza un serviciu online de plata a facturilor

8 iulie 2014

Serviciul este disponibil atat in browser, la adresa www.PlatiFacturi.com, cat si prin aplicatia Wallet LibraPay, ce poate fi instalata gratuit pe orice telefon cu sistem de operare Android sau iOS si care permite plata prin simpla scanare a facturilor.

Wallet LibraPay este o aplicatie de tip portofel virtual pe care clientii o poti utiliza pentru plati facturi la utilitati sau alte cumparaturi atat online online – folosind cardul bancar, cat si offline – prin intermediul cardurilor de fidelitate.

In vederea efectuarii platilor, este nevoie de crearea unui cont doar daca se foloseste aplicatia de wallet prin intermediul careia clientul isi poate verifica oricand chitantele online si starea de procesare a tranzactiilor, totul in timp real. In afara de posibilitatea efectuarii de plati, aplicatia de Wallet LibraPay permite pastrarea tuturor cardurilor de fidelitate, accesul la oferte, actualizate zilnic, de la comerciantii din reteaua bancii si un flux de plata simplificat, doar prin introducerea CVV-ului. Aplicatia Wallet LibraPay functioneaza doar cu conexiune la internet.

In ceea ce priveste diversitatea furnizorilor spre care pot fi trimise plati, sunt inclusi 22 dintre cei mai importanti jucatorii din domeniile Telefonie, Cablu TV, Internet, Energie Electrica, Gaze Naturale sau Apa din Romania. Platile pot fi facute non stop, 24/7, de pe aceeasi platforma, indiferent de tipul facturii achitate.

Recomandari Libra Internet Bank
Confirmarea platilor in sistemele furnizorilor de utilitati poate dura pana la 5-6 zile lucratoare. Acest lucru depinde de sistemul fiecarui furnizor de utilitati. In cazul in care a fost depasit termenul de scadenta, banca recomanda contactarea furnizorului de utilitati pentru a confirma plata facturii.

De asemenea, in situatia in care au fost introduse gresit datele unei facturi si clientul si-a dat seama dupa ce a efectuat plata, trebuie contactata banca printr-un email pentru a putea anula tranzactia.

Aplicatia de wallet permite plata mai multor facturi odata. In acest caz, dupa introducerea primei facturi, clientul va da click pe link-ul “adauga inca o factura” inainte de plata ei. Dupa scanarea sau introducerea manuala a datelor noii facturi, clientul se asigura ca a introdus toate datele corect si pentru a plati toate facturile deodata acceseaza butonul “confirma date si plateste”.

„Am folosit personal aplicatia de mobil Wallet LibraPay si am fost placut surprins de usurinta cu care se realizeaza scanarea facturilor. Am crezut initial ca va fi un proces mai complicat, dar totul se realizeaza foarte simplu si intuitiv” a remarcat presedintele Libra Internet Bank, Emil Bituleanu.

Libra Internet Bank este o banca inregistrata in Romania ale carei principale categorii de clienti sunt profesiile liberale, fermierii, IMM-urile si companiile mari. De 11 ani, banca face parte din grupul american de investitii New Century Holdings, iar din anul 2011 se pozitioneaza ca „banca a Internetului”, avand una dintre cele mai performante si mai premiate aplicatii de Internet Banking de pe piata bancara din Romania.

Banca are o retea de 35 de sucursale la nivel national si, cu o valoare totala a activelor de 1.202.192.716 RON la sfarsitul anului 2013, dupa o crestere neintrerupta in ultimii 4 ani, se situeaza pe pozitia 28 in sistemul bancar romanesc.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?