[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

100 mil. Euro – valoarea operatiunilor efectuate prin Click24 banking BCR in Saptamana Mare

3 mai 2011

3 mai, 2011 – In perioada Sarbatorilor de Pasti, BCR a inregistrat o crestere cu 63% a numarului tranzactiilor prin Click 24 Banking si de 2,5 ori a valorii tranzactiilor fata de perioada similara din 2010. Doar in Saptamana Mare, valoarea totala a operatiunilor efectuate (18.04-24.04.2011) a fost de circa 400 milioane lei.

BCR a incheiat anul 2010 cu peste 674.000 de persoane fizice care detineau serviciul de Internet banking, dintre care 13% au efectuat o tranzactie in ultimele sase luni (sem.II 2010). Clientii BCR persoane fizice au generat anul trecut 2,8 mil. tranzactii prin Click 24 Banking in valoare de 2,36 mld. Lei. La acestea se adauga operatiunile clientilor persoane juridice (microintreprinderi si PFA-uri), care au insemnat alte 1,5 mil. tranzactii in valoare de 5,9 mld. Lei.

Tendinta de crestere a numarului de tranzactii efectuate prin canale directe este vizibila si in primul trimestru al anului 2011, cand numarul tranzactiilor prin serviciul de internet banking al BCR aproape s-a dublat fata de perioada similara a anului trecut, depasind valoarea de 1,50 milioane de tranzactii online.

„Observam o migrare constanta a tranzactiilor bancare dinspre numerar catre canalele directe (internet, telefon si echipamente self-service banking). Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale directe si nu mai fac doar vizualizari de solduri ci au ajuns chiar la un nivel mai complex si diversificat de operatiuni: transferuri, ordine de plata, chiar deschideri de depozite,” a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Management Canalele Retail in cadrul BCR.

In ceea ce priveste tipurile de operatiuni efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, primeaza in continuarea platile de facturi pentru utilitati, servicii de televiziune si telefonie. O tendinta imbucuratoare este vizibila la constituirea de depozite bancare prin internet banking. Numarul acestora s-a dublat in 2010/2009, iar valoarea lor s-a triplat 2010/2009, atingand la finalul 2010 un cuantum total de peste 2,75 miliarde RON.

Banca Comerciala Romana (BCR) a primit, in cadrul Galei Premiilor ONLINE BANKING premiul pentru „cea mai rapida crestere a volumelor tranzactionate prin internet banking in 2010” datorita majorarii cu 160% fata de anul 2009.

„Succesul nostru s-a datorat bonusului de dobanda acordat la deschiderea de depozite prin internet banking precum si diversificarii tipurilor de operatiuni realizate de client prin intermediul canalelor directe” a adaugat Bogdan Octavian Marin.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?