[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

100.000 de antreprenori folosesc aplicația de business BT Go, care a atras peste 9.000 de clienți/lună, de la finalul lunii iulie 2023

9 iulie 2024

Banca Transilvania anunta ca peste 800.000 de plăți, în valoare de 4,5 miliarde lei, au fost realizate în perioada iulie 2023 – iunie 2024 prin intermediul aplicatiei BT Go, care acum vine cu noi funcționalități: Plata facturilor recepționate, direct din BT Go și Asocierea automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate.

11.000 de companii sunt abonate la GO e-Factura, prin care au emis peste 21.000 de facturi începând cu decembrie 2023, când a fost lansată funcționalitatea în premieră în România, pentru o aplicație de banking.

Ne dorim ca BT Go să fie cea mai utilă aplicație de banking și de management al afacerii.
Adăugăm permanent funcționalități, urmărim ce este important pentru oameni și business-uri,
suntem work in progress permanent
”, declară Tiberiu Moisă – Director General Adjunct MidCorporate
& IMM, Banca Transilvania.

Funcționalități BT Go
Pe lângă operațiunile standard pe care antreprenorii le pot face prin intermediul acesteia – plăți,
schimb valutar, vizualizare tranzacții –, aceștia au la dispoziție funcționalități utile managementului firmei, banilor, conturilor și facturilor.

In plus fata de cele mai noi funcționalități lansate: Plata facturilor recepționate, direct din BT Go și
Asocierea (autoconcilierea) automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate, aplicatia permite deschidere online de cont curent în lei și valută, Transfer de bani între conturi proprii și către partenerii de business precum si vizualizarea tranzacțiilor în timp real și generarea extraselor de cont.

Prin intermediul aplicatiei antreprenorii pot efectua plati programate, blocarea/deblocarea cardurilor si modificarea limitelor de tranzactionare, inființarea/desființarea depozitelor clasice precum si acces la informații complete despre credite și posibilitatea de a genera graficul de rambursare.

De asemenea, aplicatia permite emiterea și plata facturilor și trimiterea automată a acestora către ANAF, emiterea de facturi recurente, incărcarea documentelor (facturi, bonuri, contracte) precum si filtre noi pentru găsirea mai rapidă a tranzacțiilor.

____________

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 20% cotă de piață, 4,3 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns în acest an la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500.

Pentru dezvoltarea funcționalităților aplicației BT Go asociate plății facturilor, Banca Transilvania colaborează cu i-Tom Solutions, dezvoltatorul  platformei FGO .

Platforma FGO a fost lansată de i-Tom Solutions la 1 ianuarie 2017, fiind dezvoltată în parteneriat cu SAGA Software, cel mai utilizat program de contabilitate din România, cu scopul eficientizării și automatizării comunicării între antreprenor și contabil. În prezent, peste 135.000 de companii mici și mijlocii folosesc FGO pentru diverse domenii de activitate, platforma punând accent pe integrări cu serviciile bancare, contabilitate, platforme de comerț electronic, tratând inclusiv aspecte de interpretare financiară a datelor afacerii din balanțe.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?