Pe 5 mai 2005 primea numar de inmatriculare la Registrul Comertului Evolution Prest Systems S.R.L, compania care administreaza brandul evoMAG si care si-a inceput activitatea vanzand cate unu, doua calculatoare pe saptamana. In 2007 inregistra deja vanzari de 1 mil. Euro/an.
In prezent, compania spune ca are disponibile la vanzare un numar de peste 135.000 de produse, poate livra orice comanda in doar trei ore (doar pentru Bucuresti) si estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro.
“Am inceput aceasta afacere cu bani imprumutati, iar primele livrari le-am facut cu o masina Dacia 1310. Am crescut enorm de mult de atunci, iar faptul ca am implinit 10 ani este un vis devenit realitate.”, a declarat Mihai Patrașcu, CEO evoMAG.
De la lansarea activitatii, evoMAG a inregistrat vanzari totale de 220 mil. Lei si un numar de 550.000 de comenzi. Compania a plecat la drum cu 5 angajati iar astazi are 70. Platforma evoMAG are 22 de categorii de produse, numarul total al brandurilor disponibile in portofoliu fiind de 1.700. In acest moment site-ul este vizitat zilnic de peste 30.000 de persoane iar baza de date numara peste 160.000 de conturi active.
Compania va continua sa-si diversifice portofoliul de produse. „Pentru început, vor intra in oferta carti, articole sportive, imbracaminte, incaltaminte si dispozitive wearables. O alta directie de dezvoltare este extinderea cu puncte de prezenta si in alte zone din tara, cat si in strainatate. De asemenea, aplicatiile evoMAG pentru dispozitivele mobile vor fi imbunatatite, in masura in care traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat in ultimul an.”, potrivit comunicatului de presa.
evoMAG sarbatorește 10 ani printr-o campanie aniversara care vine cu reduceri mai mari decat de Black Friday. Astfel, pana pe 17 mai, evoMAG pune la dispozitia clientilor mii de produse cu reduceri de pana la 79%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: